-
Wchodzimy na stronę www.strefazajec.pl
- Klikamy ZALOGUJ SIĘ jeśli mamy już utworzone konto w Strefie Zajęć. Nie tworzymy dodatkowego konta, nie rejestrujemy się ponownie podając inny adres mailowy itp. Wprowadza to zamieszanie i doprowadza do dublowania kont tych samych osób.
-
Jeżeli jest to nasza pierwsza wizyta klikamy ZALOGUJ SIĘ I POTEM wypełniamy formularz ZAREJESTRUJ. UWAGA! Jeśli chcemy na zajęcia zapisać dziecko, w pierwszej kolejności tworzymy swoje konto, w nastepnych krokach będziemy dodawać profil dziecka / dzieci i wprowadzać ich dane. Prosimy - konto należy zakładać na adresie mailowym, który jest przez nas używany. Prosimy nie zakładać kont na mailach służących do przyjmowania spamu reklamowego. Informacje, które wysyłamy są ważne;)
-
Po kliknięciu w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ zostajemy przekierowani na stronę naszego konta.
-
Klikamy w niebieski przycisk EDYTUJ TWÓJ PROFIL i wypełniamy formularz DANE KONTAKTOWE i ADRES ZAMIESZKANIA, a następnie klikamy w przycisk ZAPISZ. UWAGA! Podajemy swoje dane kontaktowe, telefon czy e-mail. Platforma służy do kontaktu z pełnoletnimi uczestnikami zajęć lub rodzicami /opiekunami prawnymi osób niepełnoletnich. Nie wpisujemy tutaj telefonu czy maila do dziecka.
-
Potwierdzamy adres e-mail „KLIKNIJ TUTAJ” (jest zaznaczony na niebiesko)
-
Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, należy go potwierdzić
-
Jeżeli chcemy zapisać nasze dziecko lub dzieci klikamy w zielony przycisk + NOWY PROFIL DZIECKA, wypełniamy tym razem dane dziecka i klikamy w przycisk ZAPISZ. Proces powtarzamy do czasu wprowadzenia wszystkich dzieci.
-
Po udanym procesie logowania klikamy w link ZAJĘCIA, na górze; w polu „wpisz aby wyszukać zajęcia” wpisujemy : LEGOMANIACY lub inną nazwę zajęć i klikamy „enter”
-
Wybieramy interesujące nas zajęcia (LEGOMANIACY lub inną nazwę zajęć) i klikamy przycisk ZAPISZ. Kolejnym krokiem jest wybranie osoby, którą zapisujemy (wyświetli nam się tabela wyboru: moje imię i nazwisko, imię i nazwisko dzieci).
-
Po wybraniu rodzaju płatności, grupy, wpisaniu ewentualnych uwag i zaakceptowaniu regulaminu i wymaganych zgód klikamy w przycisk ZAPISZ I OPŁAĆ. Mimo, że przycisk sugeruje nam konieczność opłacenia zajęć, wybranie go, nie przekieruje nas do strony bankowości internetowej. Po prostu zakończy rejestrację. Uwaga! Przed zaakceptowaniem treści regulmainu, warto go przeczytać.
-
Wpłat można dokonywać poprzez PayU (ta forma generuje prowizję dla klienta), tradycyjnym przelewem na konto
41 1240 6292 1111 0011 2233 0310 - wszystkie zespoły/ koła za wyjątkiem Mirażu, Spinu, Memento
53 1240 4272 1111 0010 7424 7498 - Miraż
52 1240 4272 1111 0010 7521 0435 - TT Memento
69 1240 4272 1111 0010 7554 4585- KTT SPIN
(w tytule przelewu podać imię i nazwisko uczestnika zajęć i nazwę zajęć) lub w kasie WCK. Informacje na temat opłat znajdują się w zakładce <cennik zajęć>
Wodzisławskie Centrum Kultury
44-300 Wodzisław śl.
ul. ks. płk Wilhelma Kubsza 17
UWAGA: prosimy opisywać przelewy "imię i nazwisko uczestnika + nazwa zajęć + nazwa grupy" np. "Ola Kowalska, Miraż, grupa baby balet"
12. W przypadku kolejnych wizyt klikamy ZALOGUJ SIĘ (W przypadku gdy zapomnimy hasła wpisujemy w pole HASŁO jakikolwiek ciąg znaków, np. ABCDE i klikamy ZALOGUJ.). Dalej postępujemy wg instrukcji.
W razie jakichkolwiek problemów technicznych związanych z rejestracją w Strefie Zajęć, zalogowaniem się, błędami podczas wypełniania danych, koniecznością edycji prosimy o kontakt z pracownikami Wodzisławskiego Centrum Kultury pod nr (32) 455 48 55.