Gazeta Wodzisławska "Marką - Śląskie"

Statuetki wraz z dyplomami

Wodzisławski dworzec kolejowy oraz Gazeta Wodzisławska zostały laureatami XI edycji konkursu promocji województwa śląskiego "Marka - Śląskie".

Rewitalizacja dworca kolejowego została wyróżniona w kategorii Dziedzictwo Kulturowe Regionu, Gazeta Wodzisławska zaś w kategorii Media. Nagrody przyznała kapituła konkursu pod przewodnictwem marszałka województwa śląskiego Jakuba Chełstowskiego. W jej skład weszli m.in. przedstawiciele Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, TVP Katowice, Radia Katowice i Dziennika Zachodniego.

Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się 17 października w Arenie Gliwice. Ze względów sanitarnych uroczystość miała charakter hybrydowy a samo wydarzenie było transmitowane online. Nagrody dla Wodzisławia Śląskiego odebrały Anna Szweda-Piguła oraz Katarzyna Rokowska-Szyroki z Wydziału Dialogu Promocji i Kultury Urzędu Miasta.

Konkurs “Marka - Śląskie”, współfinansowany ze środków województwa śląskiego, ma na celu promowanie najlepszych firm, instytucji, organizacji, samorządów czy inicjatyw, które swój sukces osiągnęły zarówno dzięki sprzyjającej koniunkturze, mozolnej pracy, jak i w oparciu o właściwie dopasowane działania marketingowe i planowane budowanie marki. Kandydatów do nagrody rokrocznie mogą zgłaszać np. jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe, gospodarcze, wyższe uczelnie czy organizacje trzeciego sektora.

źródło: www.wodzislaw-slaski.pl